Henkilötietojen käsittely

Karstula-Kyyjärven 4H-yhdistys kerää jäsenien, toimintaan muutoin osallistuvien, työntekijöiden, hallituksen jäsenten, asiakkaiden sekä yhteistyökumppaneiden henkilötietoja toiminnan toteuttamista, tiedottamista, tilastointia, hallitustyöskentelyä sekä laskuttamista varten.

4H-yhdistyksemme hallinnoi sekä ylläpitää useita henkilörekistereitä. Toiminnassamme noudatamme 4H-yhdistyksen arkistointi- ja hallinnointisääntöjä. Eri tietosuojaselosteista ilmenee, miten henkilötietojen kerääminen tapahtuu, kuinka pitkään tietoja säilytetään ja ketkä henkilötietoja käsittelevät. Mikäli haluat päivittää henkilötietojasi lähetä sähköpostia osoitteeseen karstula-kyyjarvi@4h.fi.

Jos haluat erota 4H-jäsenyydestä, se onnistuu helpoiten kirjautumalla omalle jäsenkortille ja valitsemalla jäsenyyden peruminen. Jos kirjautumisen kanssa on ongelmia ole yhteydessä osoitteeseen karstula-kyyjarvi@4h.fi.